Η isthmoemporiki σας δίνει τη δυνατότητα κατά την έναρξη της παραγγελίας σας να διαλέξετε παραστατικό, ανάμεσα σε απλή απόδειξη ή τιμολόγιο, τα οποία θα λάβετε μαζί με την παραγγελία σας. Κατά την διαδικασία ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε τρόπο πληρωμής ανάμεσα σε:
- Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή μεταφορά μέσω ebanking
Μπορείτε να επιλέξετε την τράπεζα που σας διευκολύνει για την κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας, ή τη μεταφορά του μέσω ebanking.
Τράπεζα Eurobank
Λογαριασμός: 0026.0112.79.0201319996
ΙΒΑΝ: GR35 0260 1120 0007 9020 1319 996
Τράπεζα Εθνική
Λογαριασμός: 379/016817-36
ΙΒΑΝ: GR32 0110 3790 0000 3790 1681 736
Τράπεζα Πειραιώς
Λογαριασμός: 5509100350147
ΙΒΑΝ: GR72 0172 5090 0055 0910 0350 147
Τράπεζα Alpha
Λογαριασμός: 550002330003132
ΙΒΑΝ: GR97 0140 5500 5500 0233 0003 132
OPTIMA BANK
Λογαριασμός: 19020261027197
IBAN:GR37 0340 0190 0190 2026 1027 197
Το όνομα δικαιούχου είναι «ΙΣΘΜΟΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ»
Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψετε τον αριθμό παραγγελίας και το όνομα σας.
Τυχόν έξοδα προμήθειας της Τράπεζας για Καταθέσεις διαμέσου διαφορετικής Τράπεζας επιβαρύνουν τον πελάτη/αγοραστή.
Ενημερώστε μας για την πληρωμή, τηλεφωνικά στο +3027410 49453 ή μέσω email στο sοcial@isthmoemporiki.gr
- Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
Μέσω Vivα Wallet (Viva Payments Services S.A ) για κάρτες VISA, Mastercard, American Express, JCB, Bancontact κ.ά.. Η Viva Payments Services S.A. (Viva Payments) είναι ένα αδειοδοτούμενο ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος από την Τράπεζα της Ελλάδος. Είναι ένας Ευρωπαϊκός πάροχος ηλεκτρονικών πληρωμών και είναι ο πρώτος πάροχος ηλεκτρονικών πληρωμών εξολοκλήρου βασισμένος στο cloud, εξασφαλίζοντας 24/7 αδιάκοπη εξυπηρέτηση σε όλη την Ευρώπη μέσω του Microsoft Azure.
Στις πληρωμές μέσω Vivα Wallet τηρούνται όλες οι απαιτήσεις ασφαλείας για την ολοκλήρωση αγορών, σύμφωνα με την αναθεωρημένη οδηγία για τις ευρωπαϊκές υπηρεσίες πληρωμών (γνωστή ως «PSD2»). Δηλαδή οι σελίδες ηλεκτρονικών αγορών είναι συμμορφωμένες με την οδηγία PSD2 και εφαρμόζεται Ισχυρός Έλεγχος Ταυτοποίησης (IET) πελατών σε όλες τις ηλεκτρονικές πληρωμές εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ).
Ειδικότερα σύμφωνα με τη 2η Ευρωπαϊκή Οδηγία για τις Υπηρεσίες Πληρωμών (Payment Services Directive 2 – PSD2) απαιτούνται ενισχυμένα μέτρα ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών (online πληρωμές και αγορές) με στόχο την προστασία των πελατών από πιθανά κρούσματα απάτης και την περαιτέρω διασφάλιση των διαδικτυακών συναλλαγών.
Η Viva Wallet ακολουθώντας την Ευρωπαϊκή οδηγία PSD2 και την τεχνολογία 2FA SCA, κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης μίας e-commerce συναλλαγής, για να πραγματοποιήσει την ταυτοποίηση, ενδέχεται να ζητήσει SMS OTP και Security Question ή εναλλακτικά κάποιο μοναδικό φυσικό χαρακτηριστικό του πελάτη (π.χ. βιομετρικά χαρακτηριστικά όπως δαχτυλικά αποτυπώματα, αναγνώριση προσώπου κ.λ.π.)
Συγκεκριμένα:
- Θα σας ζητηθεί να εισάγετε έναν OTP κωδικό που λαμβάνετε μέσω SMS. Αυτό το βήμα ελέγχου επιτρέπει να πιστοποιηθεί ο κάτοχος της κάρτας χρησιμοποιώντας κάτι που «κατέχει», ήτοι την κάρτα SIM που σχετίζεται με έναν προσωπικό αριθμό τηλεφώνου.
- Θα σας ζητηθεί να απαντήσετε σε μια ερώτηση ασφαλείας. Συγκεκριμένα, καλείστε να αναγνωρίσετε μια ηλεκτρονική πληρωμή/αγορά που έχετε πραγματοποιήσει στο παρελθόν με την ίδια κάρτα, ανάμεσα σε μια λίστα πιθανών συναλλαγών. Είναι πιθανό, η λίστα να μην περιέχει καμία προηγούμενη συναλλαγή οπότε και θα πρέπει να επιλέξετε “Δεν αναγνωρίζω καμία από αυτές τις συναλλαγές”. Σε συνδυασμό με το OTP που έχετε συμπληρώσει παραπάνω έχετε παράσχει τα δύο στοιχεία που απαιτούνται για τον έλεγχο ταυτότητας.
Επιπλέον, γίνονται δεκτά ψηφιακά wallets όπως το Google Pay και το Apple Pay, καθώς και τοπικοί τρόποι πληρωμής, όπως το iDeal, το Przelewy24 και το PayU.
- Αντικαταβολή
Πληρώνετε το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή, στον διανομέα ή στο αντίστοιχο κατάστημα παραλαβής (μετρητά ή κάρτα).
Με την επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής επιβαρύνεστε με μία επιπλέον χρέωση, η οποία καθορίζεται εκάστοτε από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών και αναγράφεται στο πεδίο ανάλυσης του συνολικού κόστους, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις για την εξόφληση ποσού άνω των 500 Ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) εφόσον είστε καταναλωτής/φυσικό πρόσωπο, ή ποσού καθαρής αξίας άνω των 500 ευρώ για επιτηδευματίες, ή σύμφωνα με το εκάστοτε επιτρεπόμενο όριο εξόφλησης με μετρητά βάσει της εκάστοτε ισχύουσας νομοθεσίας, δεν επιτρέπεται η πληρωμή σε μετρητά.
Σ’ αυτή την περίπτωση, αλλά και σε κάθε άλλη περίπτωση που δεν επιθυμείτε να πληρώσετε με μετρητά, μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας στο κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών, ή στον courier κατά την παραλαβή της παραγγελίας (πρέπει να έχει ζητηθεί εκ των προτέρων). Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο.
Η μέθοδος αντικαταβολής δεν ισχύει και δεν ακολουθείται στις εξής περιπτώσεις:
- Όταν η μεταφορά / αποστολή διενεργείται μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας, ήτοι για προϊόντα συνολικού βάρους μεγαλύτερου των 15 κιλών
- Όταν η συνολική αξία της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) είναι μεγαλύτερη των διακοσίων Ευρώ (200€).
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση επικοινωνήστε με την ομάδα της isthmoemporiki ή στο email sοcial@isthmoemporiki.gr ή τηλεφωνικά στο +3027410 49453.
Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας η ομάδα της isthmoemporiki
ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ:
Δευτέρα έως Σάββατο: 09:00 – 15:00
ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
Δευτέρα έως Σάββατο: 09:00 – 15:00
ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ, ΑΛΛΑΓΩΝ κ.ά.:
Δευτέρα έως Σάββατο: 10:00 – 13:00